Wednesday 25 March 2015

Penglibatan dalam Program Sepanjang Menjalani Latihan Mengajar.

Assalamualaikum...

Hari ini saya akan mencoretkan segala pengalaman berkaitan dengan program yang saya sertai di SMK Seri Manjung. Sepanjang saya menjalani latihan mengajar di sekolah tersebut, terdapat pelbagai program yang telah dianjurkan oleh sekolah. Saya berpendapat bahawa ini merupakan peluang terbaik saya untuk mengikuti segala aktiviti bagi menambah pengalaman. Saya masih ingat terdapat banyak program yang saya sertai bersama rakan sepraktikum yang lain. Berdasarkan program-program tersebut, saya telah ditugaskan untuk menjadi ajk-ajk kecil. Walaupun jawatan yang dipegang tidak begitu besar, namun saya bersyukur telah diberi peluang dan kepercayaan untuk melaksanakan tanggungjawab tersebut.

Berikut merupakan program-program yang telah saya sertai dan memegang beberapa jawatankuasa.


Menjadi pengacara majlis bagi Majlis Penutupan Bulan Kemerdekaan

Program Mentor Mante

Anugerah Pra Graduasi dan Anugerah Kokorikulum peringkat sekolah
Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2014.


Menjadi urusetia bagi Program Pertandingan Puisi dan Lagu Peringkat Negeri Perak

Terima kasih kepada semua warga SMK Seri Manjung kerana sudi memberi kerjasama dan semangat berpasukan yang baik. Tidak lupa juga kepada pelajar-pelajar yang cikgu sayangi. Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment